martes, 22 de septiembre de 2015

Ja ha arribat! Ja està aquí! Darrer curs!

Inici de l'últim any, però no de l'últim aprenentatge. L’any passat ja vaig començar a infiltrar-me en aquest darrer any ja que vaig fer el pràcticum II abans d’hora i, resumint molt, va ser una de les decisions més encertades que he fet mai. Recordo a les meves companyes de pràctiques ben nervioses i estressades pels treballs del pràcticum i  alhora el TFG... Per sort, aquest any podré fer les meves tasques amb tranquil·litat i sense desesperar.


Com he esmentat abans, aquest darrer curs no conclou els meus aprenentatges, ja que després intentaré fer un màster, alguns cursos i, a més, aquesta professió no dóna peu a l’estancament.


Library Photography Competition 2011 entry

Imatge de Loughborough University Library (Flickr)

No hay comentarios:

Publicar un comentario